Bezorging
Je raamdecoratie wordt geleverd door Dynalogic of NE-DistriService. Dit is afhankelijk van de grootte van je pakket.
Zodra je order onderweg is, krijg je van ons een bevestiging van de geplande bezorgdatum- en tijd. Komt dat toch niet goed uit? Kies dan een ander bezorgmoment via de link in de bevestigingsmail.
Wij werken samen met externe vervoerders die ervoor zorgen dat jij je bestelling binnen 10 tot 18 werkdagen in huis hebt!
Ben je toevallig niet thuis? Geen probleem. Je krijgt een kaartje in je brievenbus en een e-mail waarmee je een afspraak kunt maken met de bezorger voor een geschikte bezorgdatum.
Wij kunnen je bezorggegevens pas aanpassen zodra je order bij de vervoerder is. Je ontvangt een mailtje waarin aangegeven wordt dat je het bezorgadres kunt wijzigen. Wanneer je order onderweg is, kunnen we dit helaas niet meer voor je wijzigen. De dag voor de levering ontvang je een mailtje van onze vervoerder. Daarin staat een link waarmee je zelf je afleveradres kan wijzigen.
Ook kun je je raamdecoratie op een alternatief adres laten bezorgen. Dit kan bijvoorbeeld op je werk of bij de buren. Tip: vul het telefoonnummer in waarop je tijdens kantooruren bereikbaar bent. In geval van eventuele onduidelijkheden en/of vertragingen kan de vervoerder contact met je opnemen.