Garantie

Wij bieden op al onze producten een garantie van 4 jaar. Dat is een garantie op het product en, als wij de montage voor je hebben verzorgd, ook een garantie op de montage. Mocht je binnen 4 jaar nadat je de spullen bij ons besteld hebt tegen een mankement aanlopen, neem dan contact met ons op zodat we dit op kunnen lossen.

Het is goed om te weten dat schade door invloeden van buitenaf niet onder deze garantie vallen. Wanneer je kat in de jaloezieën gaat hangen of de visite je gordijnen beschadigt, kun je het beste even contact opnemen met je verzekering om te zien wat zij hierin voor je kunnen betekenen.

Is je product tijdens de bezorging beschadigd? Om dit probleem snel op te lossen is het belangrijk dat je je pakket wel in ontvangst neemt. Vervolgens kun je de schade melden via info@gordijnfestijn.nl. Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en goede foto’s van de schade mee te sturen! Zodra wij je verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.